Knjiga brenda, knjiga brend identiteta odnosno gnjiga grafickog standarda sadrži smernice i glavne dizajn atribute nekog brenda.
Knjiga brenda može da sadrži sledeće elemente:
– Boje i smernice koriščenja boja
– Simbole i pravila korišćenja
-Rečenice, slogane i drugi tekstualni sadržaj koji može biti sastavni deo brenda
– Generalni izgled i pravila estetike koja se moraju pratiti
– Pravila prikaza slika i šta slike treba da sadrže
– Pravilno koriščenje logoa i kako ne treba koristiti isti
– Pravila brendinga vozila i štampanog materijala
Knjiga grafičkih standarda brenda može biti u štampanom formatu ili u digitalnom. Ono što je bitno je da svi članovi kreativnog odeljenja firme, moraju biti upoznati sa pravilima propisanim u ovoj knjizi jer time se obezbeđuje doslednost izgleda i osećaja brendaEin Markenbuch, ein Markenidentitätsbuch oder ein grafisches Standardbuch enthält Richtlinien und Hauptgestaltungsmerkmale einer Marke.
Ein Markenbuch kann folgende Elemente enthalten:
– Farben und Richtlinien für die Verwendung von Farben
– Symbole und Nutzungsregeln
-Sätze, Slogans und andere Textinhalte, die ein wesentlicher Bestandteil der Marke sein können
– Allgemeines Erscheinungsbild und Regeln der Ästhetik, die befolgt werden müssen
– Regeln für die Bildanzeige und welche Bilder enthalten sein sollen
– Richtige Verwendung des Logos und wie man es nicht benutzt
– Regeln für das Branding von Fahrzeugen und Drucksachen
Das Buch der grafischen Standards der Marke kann in gedruckter Form oder in digitaler Form vorliegen. Wichtig ist, dass alle Mitglieder der Kreativabteilung des Unternehmens mit den in diesem Buch festgelegten Regeln vertraut sind, da dies die Konsistenz des Erscheinungsbilds der Marke gewährleistet.